sobota, 28 lipca 2012

kok z wypełniaczem

Sposobów na idealnie okrągłego koka jest pewnie kilka, ja ostatnio wypróbowałam trik z wypełniaczem. Można je dostać w wielu sieciówkach, ja swój kupiłam za kilka złotych w Clock House. Dostępne są w kilku kolorach, także bez problemu dobierzecie odpowiedni do swoich włosów. Sprawa jest tym trudniejsza im dłuższe macie włosy, ja muszę się nieźle nakombinować, żeby ukryć "nadwyżkę", dlatego polecam wypełniacz szczególnie dla włosów półdługich, do ramion. W przeciwnym razie, możecie zrobić to tak:



.związujemy włosy w kucyk.


.nakładamy wypełniacz.


.rozkładamy włosy od środka na wypełniaczu.


.w tym momencie powinnam wpiąć włosy wsuwkami pod wypełniacz, jednak są one za długie, dlatego nałożyłam na niego gumkę do włosów.


.pozostałe włosy zebrałam pod kokiem...


...rozdzieliłam na 2 części...


...i owinęłam wokół koka.


.upięłam je wsuwkami.


gotowe!




*z pozostałych włosów można też zapleść warkocz, co na pewno pokażę w jednym z następnych postów :)


1 komentarz: