środa, 3 października 2012

film!!

Dzisiaj przedstawiam Wam mój pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik. Mam nadzieję, że bardziej dokładnie niż na zdjęciach wytłumaczę jak zrobić taki warkocz i uda Wam się zrobić taki sam:) 

przepraszam za jakość- niestety nie mam kamery, no i przepraszam za brak oryginalnego dźwięku i urwanie piosenki na końcu- niestety nie umiałam zrobić tego ładniej :)

Może Wam się to wydawać skomplikowane, więc trzeba się trzymać dokładnie instrukcji: pasmo najbliżej karku: pod spód pasma obok, później nad warkoczykiem. Pasmo najbliżej ramienia przekładamy nad sąsiadującym z nim pasem (tym, które wcześniej było pierwsze) i na koniec przekładamy warkoczyk górą nad drugim pasmem i wracamy do pozycji startowej :) 
Ważne: warkoczyk MUSI znajdować się na 2 miejscu!

W tle:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz