sobota, 15 grudnia 2012

WARKOCZ 3D

Dzisiaj pokażę wam jak zrobić jeden z bardziej skomplikowanych warkoczy z jakimi przyszło mi się zmierzyć. Jednak efekt jest wart tego wysiłku, dlatego zapraszam do obejrzenia filmu instruktażowego i zachęcam do spróbowania zrobienia sobie takiego warkocza.




Niestety moje umiejętności obrabiania filmów są niewielkie (o ile w ogóle jakieś są), dlatego nie wstawiłam instrukcji pisemnej, ale napiszę wam dokładnie co i jak teraz.

Włosy dzielimy na 4 równe części. Wcześniej związałam je elastyczną gumką, tak jest łatwiej.


(o ile zdolności montażowych nie posiadam, to plastycznymi biję każdego! haha)

Pasmo 1 i 4 odsuwamy na boki (ja 1, jak widziałyście na filmie, przytrzymuję buzią) i zaczynamy. Pasmo 2 przekładamy NAD pasmem 3. Teraz pasmo 2 jest 3, a 3 jest 2. I to koniec pracy z pasmami środkowymi, zabieramy się za boczne. Pasmo 4 pod przekładamy POD pasmami 2 i 3, następnie NAD pasmem 2 pomiędzy 2 i 3. Teraz pasmo 3 jest 4 a 4 jest 3. Pasmo 1 przekładamy POD 2 i 3, następnie NAD pasmem 3 pomiędzy 3 i 2. Brzmi to trochę jak bełkot, ale nie umiem wytłumaczyć tego bardziej jasno. Teraz pasmo 2 jest 1 a 1 jest 2. Powtarzamy tak do końca włosów. Jeśli na początku się wam nie uda nie zniechęcajcie się, ja ćwiczyłam to prawie cały dzień!

1 komentarz: