czwartek, 27 września 2012

kokardka/serduszko

W końcu udało mi się znaleźć chwilę i zrobić zdjęcia do następnego posta...
Dzisiaj pokażę bardzo urocze upięcie, które miało być kokardką, jednak na moich włosach ułożyło się raczej w kształt serca. Pozorny nieład wymaga jednak sprawnych rąk i tony lakieru. Zobaczcie same:




oddzielamy cienkie pasmo włosów i obficie spryskujemy lakierem


z jednej i drugiej strony :)


skręcamy je wokół własnej osi...


i związujemy w supeł


ważne żeby supeł był ciasny!


teraz skomplikowana część, mam nadzieję, że uda mi się opisać ją  w zrozumiały sposób
jedno z pasemek, tuż przy supełku owijamy cienką gumką, tak jakbyśmy chciały zrobić z niej kucyk, po kilku owinięciach przeciągamy tylko fragment włosów, tak żeby powstała pętelka. tą samą gumką łapiemy od razu kolejne pasmo i przeciągamy włosy tak samo jak w przypadku pierwszego pasemka.


o tak :)


tutaj starałam się uformować kokardkę, tak, żeby pętelki ustawiły się poziomo...


...ale moje włosy żyją własnym życiem i wyszło co wyszło.



co myślicie? :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz