czwartek, 13 września 2012

jak Rachel McAdams


Spodobała mi się fryzura Rachel McAdams, którą przedstawiłam w ostatnim poście. Postanowiłam uczesać się podobnie. Zobaczcie, że to wcale nie jest trudne! :)



oddzieliłam pasmo włosów tuż nad czołem


zaplotłam warkocz z grzywki, tak jak tutaj: klik! , i podpięłam wsuwkami nad karkiem


oddzieliłam drugie pasmo i zrobiłam drugi warkocz


jak widzicie włosy z grzywki są trochę nieposłuszne i odstają z warkocza, ale pod koniec okiełznałam je z pomocą wsuwek


wszystkie włosy zebrałam nad karkiem...


i związałam gumką. następnie oddzieliłam jedno pasmo i zaplotłam z niego warkocza,


którego upięłam chwilowo wsuwką (przeszkadzałby mi w dalszych czynnościach)


owinęłam włosy wokół gumki, tworząc koczka


całość podpięłam wsuwkami i owinęłam wcześniej zrobionym warkoczem


na koniec wpięłam w koka sztuczny kwiatek


gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz