czwartek, 23 sierpnia 2012

kwiatowa kokarda



Pisałam już, że marzy(ła) mi się duża kokarda wpinana pod koka. Ta, którą zrobiłam własnoręcznie (!) nie jest szczytem moich pragnień, ale dopóki nie znajdę pięknej pastelowej spinki, musi mi wystarczyć to co mam. Efekt i drogę do uzyskania go przedstawiam w dzisiejszym poście :) Jak wam się podoba?


oczywiście zaczynamy od kucyka (niezbyt wysokiego!)


jeśli tak jak ja macie cienkie włosy możecie powiększyć koka wypełniaczem. ten, który mam na zdjęiu zrobiłam sama, w następnym poście pokażę jak :)


owijamy włosy wokół wypełniacza i podpinamy wsuwkami


kokardę przypinamy pod kokiem. gotowe!


2 komentarze:

  1. Chcę taki prezent na next b-day! Gorące pozdrowienia przesyła stała bywalczyni bloga. D.Sz.


    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrawiam gorąco i zachęcam do częstego podlizywania się na blogu, a być może next b-day będą szybciej niż się spodziewasz! <3

    OdpowiedzUsuń