wtorek, 21 sierpnia 2012

Queen of the Ring!

Postanowiłam zainteresować się gadżetami do włosów, które można znaleźć w sieciówkach. Obok dostępnych wszędzie kwiatków i kokardek (niestety dużej kokardy, o której marzę nie mogę nigdzie dostać) można natrafić również na fantazyjne gumki, spinki i klamerki. Dzisiaj przedstawiam mój najnowszy zakup, złoty krążek :)


H&M 9,99

W internecie znalazłam kilka fajnych sposobów na użycie tego błyszczącego gadżetu, postaram się kiedyś stworzyć coś bardziej skomplikowanego niż zwykły kucyk. Niemniej jednak uważam, że nawet najzwyklejsza kita ozdobiona takim krążkiem prezentuje się dużo bardziej wytwornie. Żeby wzmocnić ten efekt zakręciłam końcówki włosów prostownicą (co za paradoks...).
Jak wam się podoba taka fryzura?





2 komentarze:

  1. ja chce zdjecia z Twoja twarza! bedzie lepiej widac twarzowosc fryzury !! pozdrawiam z Werony- wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, obawiam się, że to się nie stanie!! :) tu są włosy włosy i tylko włosy!!1

    OdpowiedzUsuń